MANO AMIGA

Mano amiga consisteix a sortir cada divendres al centre de Barcelona per a repartir un sopar a les persones sense llar de la ciutat.

Mano amiga va néixer el 10 de gener de 2021. La nit anterior, va callar una tempesta sobre la ciutat i les temperatures van ser molt baixes. Amb un petit grup de voluntaris, decidim llavors sortir a repartir una sopa calenta i mantes als nostres amics del carrer. Malgrat tota l’ajuda que nosaltres i les altres entitats proporcionem, l’endemà va sortir a la llum que dues persones sense llar havien mort la mateixa nit a causa de les baixes temperatures. Aquest esdeveniment ens va marcar i decidim repetir aquesta acció tantes vegades com puguem.

Així és com a Mano amiga es va convertir en un dels nostres principals projectes. Des d’aquell dia, sortim tots els divendres a repartir un sopar, sopa i necessitats bàsiques a les persones que dormen als carrers de la ciutat. Llavors, més de 95 voluntaris han passat pel projecte, formant una família única de voluntaris implicats i units.

Gràcies a la fundació Àurea, rebem periodícamente aliments i material per a la preparació del menjar. El nostre incréible equip de cuineres es dedica cada setmana a elaborar un menú digne de ser per als nostres amics. Gràcies al suport de tota la nostra xarxa de contactes i seguidors, recaptem roba i objectes per a donar, proporcionant així a aquestes persones les necessitats bàsiques que es mereixen.

COM AJUDAR?

¿Cómo ayudar?
Participar com a voluntari

Pots fer-te voluntari, que sigui cuinant, repartint o ajudant amb la logística del projecte.

Donar material

Que siguis una empresa o un particular, tota ajuda és la benvinguda. El més buscat: roba calenta, tendes de campanya, productes d’higiene, material per al repartiment (gots de cartó, bosses, coberts…)

Fer una donació o fer-se soci

Pots fer una donació o fer-te soci/a amb la quantitat que tu triïs i rebre notícies exclusives o participar en les decisions de l’associació.

Pots compartir tant que vulguis en les xarxes socials o parlant del projecte amb el teu entorn.

Testimoniatges dels voluntaris de All for Lesbos