Help to help

Conscienciació sobre la importància dels drets humans i foment de cooperació entre entitats humanitàries

Mano amiga

Mano amiga va néixer el 10 de gener de 2021. La nit anterior, va callar una tempesta sobre la ciutat i les temperatures van ser molt baixes. Amb un petit grup de voluntaris, decidim llavors sortir a repartir una sopa calenta i mantes als nostres amics del carrer. Malgrat tota l’ajuda que nosaltres i les altres entitats proporcionem, l’endemà va sortir a la llum que dues persones sense llar…

COM AJUDAR?

¿Cómo ayudar?
Sent voluntari

Pots ser part de IURAA ajudant com a voluntari en els diferents projectes en curs. Si estàs especialitzat en àrees concretes com el dret, periodisme o màrqueting, també busquem ajuda en l’organització !

Donacions de materials

Recollim donacions tot l’any: roba calenta, motxilles, llana, productes d’higiene, etc.

Per a empreses

Busquem noves col·laboracions. Si busques col·laborar amb una entitat sense ànim de lucre i estimes que comparteixes els nostres valors, no dubtis a contactar-nos.

Fer una donació o fer-se soci

Pots fer una donació o fer-te soci/a amb la quantitat que tu triïs i rebre notícies exclusives o participar en les decisions de l’associació.

Pots compartir tant que vulguis en les xarxes socials o parlant del projecte amb el teu entorn.

Conscienciació

Conscienciar a la població sobre els diversos problemes humanitaris relacionats amb els drets humans, intentant fomentar la seva participació en diverses accions.

Projectes

Realitzem projectes solidaris, aportant el nostre granet de sorra.

Cooperació

Busquem fomentar la col·laboració entre entitats humanitàries i solidàries per a crear un moviment sinèrgic i un impacte encara major.

Subscriu-te a la Newsletter

Descobreix com ens ajuden