Iuraa

QUI SOM

Conscienciar sobre els drets humans & connectar individus i entitats entre si

IURAA, és una entitat sense ànim de lucre, creada en 2019 que té com a principal objectiu conscienciar sobre els drets humans. I per a això, connectar individus, grups, empreses i organitzacions humanitàries, per a fomentar una vida millor a tots aquells que ho necessitin.

Gràcies als nostres projectes benèfics, recaptació de fons en línia i de voluntaris, ajudem a aconseguir aquells recursos necessaris (fons, serveis, idees, materials, voluntaris, consciència i més) per als projectes socials i solidaris implementats per altres entitats.

CREACIÓ DE IURAA

IURAA es va crear en 2019, amb la idea de poder expandir el coneixement i la consciència sobre els drets humans que creiem fonamentals però que, desafortunadament, són sovint descurats.

IURAA proposa diverses activitats per al compliment d’aquests fins tal i com, organització d’esdeveniments, venda de productes per a recaptar fons, conferències amb la fi de conscienciar sobre situacions i/o problemes específics, fundraisings destinats a ONGs, fundacions o altres entitats i recaptació de voluntaris per a aquelles organitzacions.

Concienciació

Conscienciar a la població sobre els diversos problemes humanitaris relacionats amb els drets humans, intentant fomentar la seva participació en diverses accions.

Projectes

Realitzem projectes solidaris, aportant el nostre granet de sorra.

Cooperació

Busquem fomentar la col·laboració entre entitats humanitàries i solidàries per a crear un moviment sinèrgic i un impacte encara major.

QUIN TIPUS D'AJUDA OFERIM?

Si ets una entitat humanitària

• Recaptació de voluntaris
  • Recaptació de fons
  • Desenvolupament de projectes
  • Desenvolupament de xarxes socials
  • Creació d’una identitat visual (Logótipo, cartells..)
  • Presència digital (creació d’una pàgina web)
  • Aportació d’idees/brainstormings ja sigui per a projectes i/o desenvolupament de l’entitat
  • Connectar-te amb altres entitats humanitàries per a garantir un major impacte per a una mateixa causa
  • Engrandir la teva xarxa

MISSIÓ

L’associació IURAA ha estat creada amb l’objectiu de conscienciar i ajudar sobre diversos temes socials de major rellevància, en gran part contradictoris amb els drets humans.

VISIÓ

L’associació es va crear a l’agost de 2019 en el registre d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb la finalitat d’enfocar l’ajuda sobre les persones que ens envolten. No obstant això, alguns projectes es realitzen en l’àmbit nacional o internacional quan apareguin projectes que necessiten ajuda de manera ugente.

Oferirem ajuda a col·lectius i entitats en desenvolupament per a donar-los a conèixer. Així mateix, ajudarem a aquestes entitats, junts amb organismes de major influència, a organitzar projectes individual o col·lectivament per a crear accions de major impacte social.

Realitzarem, amb l’objectiu de conscienciar a la població sobre els drets humans i els problemes actuals que toquen aquell tema, campanyes informatives i de sensibilització.

Finalment, amb la finalitat de crear aquest esperit que promociona la declaració universal dels drets humans, volem promocionar els voluntariats en diferents causes per a fomentar l’ajuda solidària.

VALORS

Dignitat humana / importància dels drets humans

Creiem en la importància dels drets humans i lluitem per mantenir la dignitat humana com un d’aquests drets fonamentals.

Solidaritat, suport i justícia

“Tots els éssers humans neixen lliures i iguals en dignitat i drets i, dotats com estan de raó i consciència, han de comportar-se fraternalment els uns amb els altres.” Una frase massa repetida però sovint oblidada. Mai deixem de pensar en ella…

Desenvolupament social

Com a dret humà inconsiderable, Associació IURAA lluita per la dignitat i el benestar de les persones, vengen d’on vengen. Volem que tots puguin gaudir dels seus drets sense restricció d’origen, gènere, edat, creença o color de pell.

Respecte del medi ambient

Encara que els projectes de IURAA no se centren en accions mediambientals de moment, estem molt preocupats per aquell tema i invertim molts esforços a actuar de manera responsable.

Transparència

La transparència és un valor primordial per a nosaltres. Volem que tant les persones que ens ajuden com les que ajudem tinguin a la seva disposició tota la informació que necessitin. Així mateix, ens agrada col·laborar amb entitats que tinguin el mateix valor.

El respecte

El respecte és la base de tota relació, que sigui entre persones o organitzacions i hem de tractar a totes aquelles persones amb igual respecte.